3P Kundetilpasninger

3P er udviklet i tæt samarbejde med alle kunderne gennem de sidste 9 år og derfor har vi i dag en meget stor og righoldig funktionalitet i det vi kalder standardversionen. Når vi møder nye kunder viser det sig, at vi opfylder 95% til 100% af den funktionalitet som kunderne efterspørger.

Særlige kundeønsker løser vi med kundetilpasning.

3P består af et 3P Kernemodul, hvori hele standard funktionaliteten ligger  samt et 3P Kundemodul, der vil indeholde kundens specifikke ønsker. Ved levering er det kundens "kundemodul" der forenes med 3P Kernemodulet. Det betyder at man som kunde med en 3P Opdateringsaftale hele tiden kan være med på den nyeste version.

Nedenfor er vist et eksempel på kundetilpasninger.

Andre konkrete eksempler er:

  • Dataintegration med ERP mht. ordrer, produkter, normtider mm.
  • Udvidelser til SPC-modul, som blev til standard i 3P
  • Implementering af SOP (kontrol: før, under og efter ordren) operatør vejledning og indtastninger/angivelser.
  • Integration med Komme/Gå-system til brug for bl.a. Fraværskalender